reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Huljak

Peter Huljak

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.slavonixia-a.szm.sk Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Odpustenie

Peter Huljak

Odpustenie

Ak Ťa nezachráni Tvoje svedomie, potom Ťa už nič nezachráni.  Nie som ukážkový veriaci. Do kostola zájdem, aby tam manželka nechodila sama a to čo tam vídam ma často prekvapuje.

  • 12. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 214x
  • 2
Dá sa zmeniť minulosť?

Peter Huljak

Dá sa zmeniť minulosť?

Viem že to bude znieť príliš uletene, ale verte mi, že dá.

  • 25. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 149x
  • 17
Nesmrteľní

Peter Huljak

Nesmrteľní

...nie pre básne, nie pre hviezdy, nie pre múdrosť géniov...

  • 24. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 738x
  • 4
Plus a mínus

Peter Huljak

Plus a mínus

Prečo má všetko svoj opak? Ja viem, je to dosť zvláštna otázka, ale nedalo mi...

  • 6. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 4
Ja neverím, ja viem...

Peter Huljak

Ja neverím, ja viem...

Tomu nestačí veriť, to treba cítiť

  • 2. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 731x
  • 57
reklama
Kde sa rodia sympatie?

Peter Huljak

Kde sa rodia sympatie?

Láska na prvý pohľad. Existuje? Čo to vlastne je, ten prvý dojem?

  • 1. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 706x
  • 13
Farby Noci

Peter Huljak

Farby Noci

...hviezdny prach po vreckách, túžbou snov strácajú...

  • 15. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 590x
  • 0
Neubližuj

Peter Huljak

Neubližuj

krátka poviedka o ničom

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 639x
  • 1
V Znamení Škorpióna

Peter Huljak

V Znamení Škorpióna

pravdivo-nepravdivý príbeh o láske

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 840x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu